Double dare.

Gustav Tägtström har på sin eminenta blogg utmanat mig på något sorts kedjebrev. Det går tydligen ut på att man ska skriva sex saker om sig själv som man av en eller annan anledning inte skyltat med. Minns jag kedjebrevs konceptetet rätt sedan skolan så brukar man väl också få en liten godis efter slutfört uppdrag? Så håll till godo.

1: Dagarna efter jag varit på krogen så lider jag av sådan kraftig ångest att jag knappt vågar lämna lägenheten. För att testa och se om allting är lugnt så brukar jag smyga iväg ett sms till någon som jag spenderade kvällen med. Om denna person inte har något sensationellt att berätta så är jag ute på stan tidigast två dagar senare.

2: Jag kan fortfarande trots 27 år på nacken slå på en Onkel Kånkel skiva och skratta så att jag grinar.

3: När jag såg filmen Borat på bio i Oslo så skrattade jag så att jag kissade på mig lite. Det var enbart 15 minus ute.

4. Jag har tillbringat en liten stund med bar överkropp liggandes i en ungersk transvestits famn. Tyvärr så sa hon med sin manliga stämma att hon redan haft sin " Fuckday".

5. Min penis kan beskrivs bäst som knubbig. Eller stabbig. Jag jämför den ofta med en hockeypuck.

6. Jag är en oduglig jävel på att hålla kontakten med folk. Detta håller jag dock på att förbättra. Så bli inte förvånade om ni får en friendsrequest på facebook inom en snar framtid.

Inga sensationella avslöjanden här inte. De får vänta till nästa utmaning. Nu vill jag se broder Frost och systrarna Berglund/ Johansson göra sina test så att jag får min kexchoklad.

Kommentarer
Postat av: Froppa

Done din lök!

Vem fan bjuder på kexchoklad`?

2008-08-05 @ 20:31:19
URL: http://froppa.blogg.se/
Postat av: Håkan

Det brukar vara den som startade allting har jag för mig.. Drar mig dock till minnes att jag faktiskt aldrig lyckades få någon.

2008-08-05 @ 20:41:48
Postat av: Froppa

Samma här längst ner i pyramiden jämt!

2008-08-05 @ 20:44:31
URL: http://froppa.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-08-05 @ 21:57:34
URL: http://anna
Postat av: Anna

Lyckades med en konstig komentar här ovan men ja.. På tal om att hålla kontakten och sådant så tror jag att jag "råkade" dra iväg ett sms till dig för ett par dagar sedan. Annars har jag ingen aning om vem jag försöker hålla kontakten med av mindre menade händelser.

2008-08-05 @ 21:59:18
URL: http://annakaroline.blogg.se/
Postat av: sats mansson

Trode du skulle berätta att du kan forma picken din till nästan alla djur som finns.. Dock ingen U-båt:)

2008-08-06 @ 20:21:10
Postat av: Håkan

Ubåten är på väg... Då ska jag ha min lax av crippe också! Sats, kul att även du hittat hit förresten!

2008-08-07 @ 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0