Go west.

Jamen dåså ungdomar, då styr jag kosan västerut då. Vi får väl se hur ihärdiga uppdateringarna blir. Jag tar nämligen inte Carl-Buster med mig, det känns som att vi inte känner varandra tillräckligt bra ännu. Tack för alla tips som fullkomligen rasade över mig förresten, det har tagit sin lilla tid att ögna igenom alla två. Nu är jag alltså på väg, en kort mellanlandning i Frankfurt är väl det som oroar mest... Eller förresten, det som gör mig aningen stingslig är att jag lyckades slå ut en framtand i fredags och således inte ser riktigt slug ut. Dessutom har det gjort så att jag läspar så in åt helvete samt att jag visslar när det blåser motvind. Lägg därtill att jag blivit så pass korpulent på slutet att det låter som att jag snarkar när jag andas så förstår ni kanske lite av min oro? Men men, tänder är ju tack och lov en lättläkt kroppsdel så jag räknar kallt med att ha en ny huggis inom en vecka.

Om jag nu blir utsläppt ur Sverige. Jag åkte nämligen på ett dopningstest i förrgår. Det säger nog allt om WADA. Bra tid att slumpa ut misstänkta. På gymmet befann sig jag och Bondsjöhöjdens flickor 15. Undra hur många som blir avstängda? Till historien hör dock att hela laget blev inkallade innan de slutligen valde mig. Diskriminering när den är som fulast. Bara för att jag ärvt min fars kycklinglår och min mors biceps.

Nu ska jag packa ner mina små kläder i min tändsticksask och vinka adjö. Jag tar med en kamera så förhoppningsvis kommer lite bilder att läggas ut. Hör av mig när första koppen av Tim Hortons kaffe passerat min strupe. Stay black.

Kommentarer
Postat av: A.Lax

Ha så trevligt där borta!

2008-12-03 @ 20:27:11
Postat av: Anonym

Vi vill ha ständiga bild bevis på att Tangorabatten är i full blom, å inga häcksaxar varit i närheten...

2008-12-03 @ 23:51:42
Postat av: Gurra

Ha så trevligt i Toronto ditt cp. Passa dig för passkontrollanten.

2008-12-05 @ 14:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0