Lets lynch the landlord.

Ursäkta om jag frågar, men vaknade jag i Thailand imorse? Fy fan, vilken hetta... Det är vid såna här tillfällen jag tackar Han där uppe att jag är i total avsaknad av kroppsbehåring. Det är faktiskt sant, här går jag omkring 27år gammal och väntar på att pubeteten ska knacka på dörren. Men arslet då, det är väl hårigt? Icke! Mina skinkor ser ut ungefär som två stycken gravade laxar, minus färgen då förstås, där drar det mer åt isbjörns hållet.
Nog om min lilla pojkkropp nu. Jag tänkte istället berätta om att jag i detta nu förmodligen sitter med en polisanmälan på halsen. Det hela började med att jag gick ut på balkongen för att lapa i mig lite sol. Med mig hade jag en kopp kaffe samt Pluras bok. Där satt jag i godan ro och läste, drack och hade det allmänt trevligt. Men boken var så oerhört intressant så jag totalt glömde bort tiden. Ni vet, när tempraturen är uppe på de här gradantalen så börjar man svettas. På vissa områden lite mer än andra. Jag själv drabbades av en kraftig pungsvett. Naturligtvis så orkade jag inte gå in och duscha utan jag började istället gräva/klösa/rätta till utav bara den. Eftersom att min balkong ligger på högsta våningen så är väl risken att bli upptäckt ganska så obefintligt tänkte jag. Ingalunda. När jag tittade lite åt vänster, mot Härnösands högsta byggnad Punkthuset, så står där en hel familj och tittar paralyserat på mina förmodade snuskigheter. Speciellt deras dotter såg alldeles livrädd ut. Jag klandrar dem inte, allt de kan ha sett från sitt håll är mina föttar på räcket,mitt ansikte,samt min överkropp där min högersida rörde sig i en frenetiskt takt upp och ner. Lägg därtill att jag var så inne i mitt klösande att jag inte förmådde mig att sluta trots ögonkontakten. Jag skulle inte bli speciellt förvånad om två stycken konstaplar och ett stycke vicevärd knackar på imorgon och vänligen men bestämt ber mig att packa ihop. Men då har de glömt att i min boning är det jag som är drottning. Då får de röka ut mig. Den enda ånger jag känner är att jag hade bomullstrosor på mig, fan, de andas ju inte överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0