Blogg gone gay.

Eder man i bloggdjungeln tar nu ett uppehåll. Jag kommer ikväll att packa min plastpåse och dra ner till kungliga Hufvudstaden. Då jag inte vet ifall det finns tillgång till dator därnere kan jag heller inte säga om det kommer att ske några uppdateringar. Men jag vet iallafall att jag kommer att prata som en söderkis när jag kommer tillbaka, det har jag nämligen förstått att man ska göra. Vem kan glömma den här historien signerad hockeyoraklet Tomas " Åbban" Åberg? Efter nåt år därnere så bestämde han sig nämligen för att komma hem och ta en rejäl groggafton med start på Romerska badet. Det var också där jag stötte ihop med honom. Det som sedan utspelade sig är en modern klassiker.
- Tjena Åbban, längesen, vad har du för dig nu för tiden då?
- Amen tiira grabben, hur ere mere? Faan, var på bolaget idag, tjacka biiira, träffa lillkorven... Fan, hur gammal eee man egentligen?? Detta sagt av en bondgrabb från hörnet av Härnösand som gud glömde, Bondsjöhöjden. Fast i och för sig är det väl inte så konstigt att man snappar upp lite slang när man själv kommer från ghettot...

Nu är jag dock lite intresserad av vilka ni är. Skriv och berätta lite om er själva vet ja. Varför inte i en kommentar här nere. Säg även hur mycket ni saknar mig. Då blir jag chooo klad. ( Räknas det som en göteborgsvits?)

Kommentarer
Postat av: mozza

börja skriva igen..........det finns en hel del leksand stars undra hur dom mår nu

2008-06-16 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0