Grattis dvärg!

Idag kan ni väl åtminstone vinkla lite på kepsen för idag fyller nämligen undertecknad år. Jag känner redan att en viss grad av mognad smugit sig på. Ifjol på exakt denna dag så kan jag säga er att det var en rejäl urladdning. Då befann jag mig nämligen på dekadensens födelseort. Kings Cross i Sydney. Jävlar anacka, så mycket prostituerade, bögar och transvestiter har jag inte sett sedan jag som 15åring hittade min faders hemliga tidningsgömma i källaren. Tydligen var denna Jonas Gardell himmel också ytterst farlig, fel ord till någon och det kunde gå riktigt illa. Eftersom jag ofta lyckas slinta med mn mun under festligheter så anordnade mina kamrater helt enkelt ett litet val. Det gick ut på jag vid något  tillfälle under kvällen skulle öppna min käft och sluta upp på ett hotellrum med en boll i munnen samtidig som sex sjösjuka sjömän skulle tvångsbonka på mig natten lång. Oddsen var inte höga på slutet kan jag lova. Det här inträffade dock aldrig och jag var de enda som kunde sitta och räkna dollars dagen efter. Lite synd kan tyckas. Man vill ju för fan inte dö nyfiken. I år blir det dock ingen fest, jag ska istället gömma mig på brännavägen och bli åldersparanoid. Jag tycker mig redan se att hårfästet kryper upp till en Per Uk'en klass samt att min pung hänger mer än vanligt. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Berra

Stort Grattis HÃ¥kan!

2008-06-02 @ 12:02:20
URL: http://brunoberra.blogg.se
Postat av: skyttek

Tycker att det luktar lite tvillingarna Sedin över dig och Bäpa. Fyller år nästan samma dag, korta och fula. Grattis alla ni Fader Fouras dvärgar...

2008-06-02 @ 12:35:15
Postat av: Frälsarn

Grattis din lilla koalabear! Snart e du där du med........... Å snart e du haär! Då kan vi bli 15 år igen

2008-06-02 @ 12:39:56
Postat av: mozza

grattis din lilla dvärg............

2008-06-02 @ 13:54:46
Postat av: Håkan

Hellre de dvärgarna en att vara tvilling med han som öppnade programmet...Slå i gonggongen Labolle!

2008-06-02 @ 17:34:30
URL: http://barens.blogg.se
Postat av: Gun från dragabrunn

Grattis på dagen. Är du äldre eller yngre än mig? Fotot jag minns dig från på niGhTlifE gjorde dig iaf rättvisa och visar att du bär din ålder med heder. Hoppas du får lov att bli drängfull.

2008-06-02 @ 17:38:50
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: En annan dvärg

Grattis till dig och grattis till mig. Nu är jag nämligen inte längre den kortaste 27åringen i Sverige.

2008-06-02 @ 22:01:25
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Froppa

Gratulerar BAR(r i Gren)EN!

2008-06-02 @ 22:08:24
URL: http://froppa.blogg.se
Postat av: Flumberg

Jag och JJ har oxå sett Kings Cross´s smutsigaste delar... men det är en annan historia.



Grattis i efterskott tänker jag inte ens säga.

Dock grattis till upplevelserna Kings C gav dig.

Det luktar dock lite cencur om inlägget ???

2008-06-10 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0