It was the best of times, it was the worst of times...

Hur firar man egentligen att det bästa och det sämsta året i sitt liv tagit slut? Känslan som infinner sig kan nog endast jämföras med att onanera med ett grovt sandpapper. Jävligt smärtsamt men samtidigt väldigt skönt... Som jag ser det så fanns det två fullgoda alternativ, antingen anordna en stor fest fylld av ryggdunkningar och en massa goda drycker att skölja ner den där gråtklumpen i halsen. Sedan en fortsättning ner mot ett av stans alla ölhak för en riktig " rumble in the djungle" och slutligen vagga hemåt i gåsastil framåt småtimmarna. Eller så kan man ställa in hela skiten, sätta sig ute på balkongen i 20 gradig värme med en nyinköpt Dennis Lehane bok, dricka 27 koppar kaffe och lyssna på sex nybetällda skivor från Ginza. Vilket skulle ni ha valt? Jag kan säga så här, jag är iallafall inte bakfull idag. Era tvivlare. Dessutom så var boken fantastiskt, åtminstone tre av skivorna var riktigt bra och kaffet gjorde mig inte hälften så skitnödig som jag föreställt mig... En bra start på ett nytt år.image16Så här såg det ut framåt kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle tippa på att du äger fler skivor än vad jag har låtar på datorn! Helt galet!

2008-06-03 @ 20:05:51
URL: http://annakaroline.blogg.se
Postat av: Mija

Grattis i efterskott gamm gubbe!!! Mowhaha

2008-06-04 @ 23:00:40
Postat av: Frälsaren

vart är du?? du skulle ju vara här nu????

2008-06-07 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0