Mr Big.

Nej, jag har ännu inte sett "Sex And The City filmen.  Jag tror heller inte att jag kommer att göra det. Jag har nämligen sett tillräckligt många avsnitt av serien med samma namn så att jag vet att det är ren och skär dynga. Här har vi fyra medelålders kärringar som sitter och sipprar i sig Cosmopolitan och snackar snusk med varandra. En kort presentation.
- Miranda: Gängets kloka pudel, en rödhårig advokat som ständigt leder in de andra på rätt köl. Har en förkärlek för män med glasögon och har dessutom lyckats med konststycket att tillverka ett litet barn.
- Charlotte: En riktig jävla tråkmåns. Det enda hon pratar om är att gifta sig. Seriens lågvattenmärke. Fy fan.
- Samantha: En ungefär 50årig kärring som ligger med allt hon ser. Tror till och med att hon lyckades ligga med en saab i ett avsnitt. Vill jag se gamlingar göka så går jag in på närmaste snusksajt. Hör du det?
- Carrie: Huvudpersonen. Sitter enbart vid sin dator och skriver en massa skit. Ungefär som mig. Men skillnaden är att den där förbannade slynan tjänar en massa deg på det. Dessutom är hon skofetishist. Och ful. Och ständigt salongspackad.

Serien har alltså dessa damer som går omkring och raggar småpojkar, provar dildosar, letar skor och dricker drinkar. Emellanåt skriker de också Faboulus och gör hivefive med varandra så att deras gäddhäng flyger över hela New Yorks gator. Tänk om detta hade varit ett gäng killar istället. Då hade hela Fi:s styrelse skrikit så att sveriges befolkning drabbas av en kronisk lomhördhet. Men när jag tänker efter har vi ju haft en kille med en liten skofabläs på vita duken tidigare. Men han målades inte ut som någon modeguru direkt. Men Woggie, i min bok så är du alltid större än Miss Carrie Bradshaw.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa, nu förstår jag inte hur du tänker. Sex and the city var hästlängder bättre än Woggie och "Den där Mary"! För den är verkligen värdelös!

2008-06-26 @ 18:22:51
URL: http://annakaroline.blogg.se/
Postat av: mozza

första gången jag håller med en dvärg...........en massa tanter som tycker dom är härlig

2008-06-26 @ 19:48:58
Postat av: håkan

Månsson. Ta och skriv upp det här datumet. Senaste gången du och jag var överens om något gällde det Kåre Öbergs frisyr!

2008-06-26 @ 20:27:37
URL: http://barens.blogg.se/
Postat av: Mija

Mowha ha ha u rule Kråkan

2008-06-27 @ 09:03:42
Postat av: skyttek

Apropå Mr Big så så vill jag ha tillbaka min singel "To be with you" som du lånade för ett år sedan!

2008-06-27 @ 14:01:48
Postat av: Håkan

Im the one who wants to be with you, deep inside i hope you feel it to ( feel it to)... Hade inte den gruppen världens fulaste snokar?!

2008-06-27 @ 14:03:57
Postat av: Jeanette

Måste nog säga att Woggie kan vara snäppet snyggare än Mr Big.

2008-06-27 @ 22:00:58
URL: http://ettenaej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0