Tophat

Tro det eller ej, men jag har faktiskt kvar en gammal porrtidning sedan min ungdom här hemma. Denna har jag inte sparat  varken för bildernas skull eller som ett arv till mina framtida barn. Inte heller på grund av artiklarna, även fast jag tycker att reportaget om knarkkartellen i Costa Rica är värt minst ett Pulitzerpris. Anledningen till att den får ligga kvar i sin gamla gömma är att den innehåller en seriestrip som alltid får mig på bra humör. Tyvärr saknar jag kamera så jag kan inte fota av den, men jag kan väl berätta den så får ni visualisera hur de ser ut.
Ett nyförälskat par sitter och har en liten picknic i en park. De sitter och håller varandras händer och tittar lyckligt upp mot himlen. Då kommer plötsligt en moln seglande förbi. Det här molnet har formen av en gigantiskt penis. Killen får ett litet illmarigt flin på läpparna och säger- Ser du vad det där påminner om? - Tjejen studerar molnet och säger lite slött- Ja, en svart mans kuk.
Thats all folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0