Baren goes blogg, eller tillbaka till framtiden part 3

Jaha,efter kraftiga påtryckningar från högre instans så sittar man då här med en blogg...Fast jag kommer att envisas med att kalla det för min uppdaterade loggbok( dagbok skrivs av 14åriga tjejer och bruno,loggbok av mig och kapten Haddock.) Det som kommer att skrivas här kommer alltså att ge er läsare(mamma?) en inblick i hur dagarna fördrivs i det lilla liv som kallas Håkans. Många av mina innersta tankar kommer att släppas ut i det fria så se för guds skull till att inga obehöriga får nys om sidan. Med obehöriga menas naturligtvis folk av Dr Phils natur, hispan är hör och häpna inte platsen dit mitt nästa resmål har planerats...

Jag kommer att följa antal besökare med stor uppmärksamhet och har även lite ideer om hur läsarskaran ska kunna öka ifall antalet inte faller mig i smaken. Nakenbilder,kalsongförsäljning och eventuellt utlottningar av diverse danskurser är saker som jag och min halvdruckna colagrogg haft uppe till diskussion.Vi får se.

Ride on ride on som den gode Svullo skulle sagt, nu är vi igång iallafall..Ska försöka lägga upp lite bilder om nu jag bara  lyckas komma på i vilken del av hjärnan den tekniska biten sitter.Det, mina vänner kan ta tid!

Om jag fattat det hela rätt så ska man då även ha en flashig avslutningsfras, typ shake n bake,rock on, pussåkram eller seeees...Jag ska se ifall jag hittar något i valvet som jag kan lägga till. Det får räcka så här. HejHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0