Det kom ett mail...

Erhöll ikväll ett mail från en upprörd herre. Han har tydligen suttit hemma i sin kammare och retat upp sig ordentligt på eder man i bloggvärlden. Jag begår tydligen samtliga grammatiska brott som går att göra. Jag sätter inte mina punkter på rätt ställe, jag stavar sämre än kungen, har sämre meningsuppbyggnad än drottningen och har en mamma som ser ut som Tarras-Wahlberg. Detta mina damer och herrar gör mig ingenting. Det som intresserar mig är hur han kunnat skriva detta mail själv.

Den här mannen är nämligen så tjock att det ser ut som att han har simhud mellan sina fingrar. Fingrarna i sig är så knubbiga att jag har svårt att tro att han kan träffa endast en tangent åt gången, och skulle han mot förmodan lyckas med detta så är de dessutom insmorda med 3 års flott från alla kycklingvingar han snaskat i sig. Här har vi en man som ständigt får erbjudanden att spela en dödssynd på dramaten, nämligen frosseri. Att han dessutom vägrat se filmen G.I Jane för att han tror att den handlar om hur man lär såna som han att äta rätt är ännu ett bevis på hans vägran till förändring. Skulle han någonsin få för sig att begå harakiri så skulle det se som om hela Hollywoods plastikkiruger släppte ut allt sitt fett samtidigt. Jag vet dessutom att han en gång hade mage att kalla en kamrat för tjockis. Jag är beredd att instämma i dennes svar. - Där är han...Jag ska döda den jäveln!

Men åter till mailet. Jag uppskattar verkligen att du vill hjälpa mig Mathias. När det gäller skrivning är du trots allt mästaren. Det var väl du som skrev den här boken?

image14image15

Kommentarer
Postat av: Bäpa

Han känner jag igen..han är lärare va? har för mig att jag sett han på körskolann

2008-05-30 @ 11:01:07
Postat av: Kollektiv

Nej han är väl skådespelare. Den som spelade den där som var fastsatt i köket i filmen Seven

2008-05-30 @ 13:16:52
Postat av: skyttek

Hörde att även Baren & Bäpa skall göra skådespelardebut i nya filmen om Fragglarna som Doozar. Kul att två killar från IV-programmet också lyckas. Har fått tag i deras gamla lärare och tydligen var det Månsson som var den skrivkunnige i klassen medans dessa två tittade på frökens bröst...

2008-05-31 @ 09:29:14
Postat av: håkan

Med min längd så är det svårt att undvika att titta i det området...Bäpas ursäkt vet jag inte! Men att Månsson var slugast faller på sin egen orimlighet,störst huvud vinner inte jämt!

2008-05-31 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0