Det kunde varit värre...

Åt den nya svenska national rätten igår.Alltså tacos.Eller taaaacos som Magnus Uggla envisades med att säga i sitt tv program.Hur som helst så påpekade en god vän till mig senare på kvällen att jag stank vitlök...Jag vet inte riktigt vad det är för fel på min kropp men allt som i förbränning luktar illa formligen sprutar ur mina porer och mun.Om jag tex mot förmodan någon gång går ut på restaurang och dricker ett krus öl så luktar det dagen efter som om jag grovhånglat med en skorsten på Vin&Sprit.Detta faktum har skapat lite problem under min ishockeykarriär, speciellt under tidiga söndagsträningar.Men eftersom jag är en problemlösare av högsta dignitet så sydde jag helt enkelt in en liten ficka på mina hockeybyxor där jag kunde förvara ett par påsar fishermans friend och sedermera kunde glida omkring och lukta styvmorsviol istället för Jim Beam.Men å andra sidan så tycker jag att mina vänner ska fokusera på andra saker istället och vara jävligt tacksam att jag inte äter vad som helst.Exempelvis bajs.

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Jag älskar Jim Beam så mycket så jag var tvungen att dricka ur en flaska igår. Med lime blir det somrigt. Tänk att rapa bajs liksom? Etta inte.

2008-05-24 @ 18:37:01
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0