Förälskad.

Efter att igår fått vissa klagomål från upprörda läsare av bloggen om att jag bara skriver skit om folk så tänkte jag nu göra ett undantag.Jag är nämligen kär.På riktigt.Att fredagar är en trevlig dag har väl knappast undgått någon.Men det finns ett enkelt sätt att göra den ännu bättre.Slå på tvn runt sju på morgonen,luta dig tillbaka och njut.

Där sitter en människa som har allt.Själva definitionen av en livsnjutare.Det som den här personen inte gjort är inte värt att testa.Namnet inger dessutom en väldig respekt.Steffo.Smaka på det.Steffo.Han missar aldrig ett tillfälle att få njuta av en whiskey,eller spela lite gitarr för den delen.Han har ett utseende som gör mig alldeles knäsvag,jag vill bara krypa upp i hans knä,lägga mitt huvud mot hans håriga bröstkorg och viska: Steffo,jag vill följa med på din nästa lustjakt,får jag det? Han skulle skratta sitt mullriga skratt så att hela hans björnaktiga kropp skulle skaka och säga:Håkan,du ÄR min nästa lustjakt!

Så Steffo,om du läser det här.Adoptera mig. Eller Åke,skärp upp dig,annars kommer jag inom en snar framtid att heta Thörnkvist i efternamn.

Kommentarer
Postat av: Froppa

Jag har hans bok om du vill låna den Baren!
fyndigt nog har han döpt sen till "njut"!

2008-05-24 @ 23:11:20
URL: http://froppa.blogg.se
Postat av: Froppa

Jag har hans bok om du vill låna den Baren!
fyndigt nog har han döpt sen till "njut"!

2008-05-24 @ 23:11:57
URL: http://froppa.blogg.se
Postat av: Mija

Visste väl att du hade sådana dragningar :P

2008-05-25 @ 23:49:52
Postat av: skyttek

Det finns en bättre Thörnqvist bara så du vet!

2008-05-29 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0