H&M=Hmmm...

Letade för en tid sedan efter ett par byxor nere på stan...Kan väl inte riktigt påstå att utbudet passade min kroppsbyggnad. Det känns ibland omöjligt att hitta ett par byxor som är gjorda för en karl med gigantiskt arsle samt väldigt,väldigt korta ben.När dessa dessutom är formade som ett cykelställ så förstår ni kanske problematiken? Anyhoo,jag lyckades iallafall lokalisera ett par jeans nere på Hennes & Mauritz(fräckt namn,verkligen...)De föll mig väl i smaken tills jag började kolla på märkets namn.För att göra det lite intressantare för er att följa så tänkte jag spela upp ett ytterst troligt scenario.

-Jaså Ulla, du är på jakt efter ett par nya fräcka jeans att svettas i på hamnkrogen i sommar?
-Nä men hej Ewa,det var längesen. Jo,jag skulle behöva mig ett par som både passar mina dvärgben och min plånbok...
-Men serru,då har jag lösningen till dig här. Du är som gjord för ett par FitSliq!
-Ewa,du läste mina tankar.Jag har hört att FitSliq ska vara så himla sköna,de köper jag på stört!

Alltså,hur tänker man när man döper ett par byxor till det? Lägg det på tungan,smaka på det, säg det högt: Fit Sliq...Världsklass! Nu väntar jag med spänning på nästa kollektion, den ska tydligen innehålla den mycket omtalade modellen tight quq... Som sagt, med spänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0