Nere hos Bo Bensin D.Y

Smet inför Sveriges match mot Tjeckien i gruppspelet ner på min gamla favoritmack OKQ8 för att inhandla lite förnödenheter.Stötte då ihop med en rödbrusig,frustande kille som stod framför mig i kassakön.När jag försiktigt undrade varför han stönade så otrolig och var så förbannat röd i ansiktet så sa han att han varit iväg på någon sorts träning iförd trikåer tillsammans med AIK hockey Härnösand. Kan detta stämma tänkte jag och kikade ner i hans påse.Förskräckt fick jag se ungefär 15 bananer och lite RedBull. -Det gäller att ligga i stenhårt stammade gossen mellan stönen...Jag var fortfarande i djup chock. Man har väl för fan hört på tvn hur länge som helst att bananas are for monkeys. Skärp dig för helvete Marcus Berglund,lyssna på reklam och rädda ditt liv!

Vad jag köpte? En TipTop och ett paket Level utan filter. Redan där kändes det som att Team Härnösand tog ett stort steg närmare DM guldet. Alltså, AIK 0- Teamet 1.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men en olsson! Det verkar som att vi olssons har ungefär lika spännande saker att komma med i bloggens värld! Haha!

2008-05-17 @ 01:46:34
URL: http://annakaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0