Oh Billy.

Jobbade i natt.Satt då och tänkte tillbaka på en film jag såg för längesen.Midnight Express hette den och ni läsare med lite filmkunskap kommer säkert då genast ett tänka på scenen där den gode Billy gått bananer och sitter och onanerar framför sin amerikanska flickvän som trycker sitt bröst mot psykets glasruta.En scen som kopierades i Cable Guy.

Det är dock inte den som etsat sig fast i mitt minne,istället är det scenen där Billy och hans svenske vän Lars ligger och kör gymnastik i fängelsets ångande tvagrum. De ligger alltså nakna på golvet och går igenom ett redigt brottarprogram samtidigt som Lars får Billy att börja upprepa ett sorts mantra: Fängelse-isolering-kloster...( skicka gärna in den korrekta...)Detta pågår i vad som känns som en evighet innan Billy till slut faller in i någon sorts trans.Det utnyttjar vår landsvän Lars genom att spänna på denne all-american på duschgolvet.Frågan är om den svenska synden någonsin kommer att gestaltas på ett vackrare sätt än just där?

Det jag vet är att jag hädanefter kommer att göra mina 25 kvälls-armhävningar naken i köket upprepandes: Fängelse-isolering-kloster...Och att jag faktist också heter Lars,i andranamn men ändå.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Passa dig. Bäpa kan med lätthet vinkla in kuken från vardagsrummet och sätta på dig.

2008-05-22 @ 10:29:27
Postat av: Håkan

hahaha!

2008-05-22 @ 10:59:20
URL: http://barens.blogg.se
Postat av: Bäpa

Måste vara ett par år sedan du såg din kuk sist gurra...

2008-05-22 @ 14:44:40
Postat av: Marcus

Vad är det som händer.
Min jämnlånge!
Fan vad nice.
Klart jag ger dig en chans som dryckespartner.
Dock under ett vilkor - lämna Bäpa hemma.

2008-05-22 @ 22:40:37
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0