Last of the small town pimps.

En efter en droppade de av. Flickvänner, fruar och barn hette det. Det skulle tvättas bilar tidigt på söndagsmornarna så någon lördagsgrogg var inte att tänka på. Du och jag var inte som dem. Vi var lite starkare, lite törstigare, lite bättre. Vi svor varandra evig trohet. Trohet mot varandra, trohet mot törsten som kluckade i våra kroppar. Sena nätter vandrades gatan fram i kanonfyllan, sjungandes, kramandes och skålandes. Vi tog studenten varenda dag. Vi skulle inte bli som dem. Vår mission var viktigare. Inga tjejer skulle rymmas i vår nya världsordning. Vi skulle eventuellt flytta ihop och skaffa vår första kokare till sommaren. Vart gick det snett för dig? Har du glömt våra löften? Hur fan kan du skaffa flickvän? Jag då? Vem får jag? Vad ser hon hos dig egentligen? Det kan omöjligt vara dina sunda matvanor hon fallit pladask för. Jag blir alltså ensam på Götgatan i sommar. Du och jag som skulle göra rent hus. Jag har aldrig känt mig så sviken. Smutsig, uttnyttjad... Ensam. Tänk på det när du ligger på Smitingen i sommar och gosar. Det borde varit du och jag. Älskade Clown.




Kommentarer
Postat av: Linda

du kan bli sambo med mig Cobra...alla dagar i veckan =)

2009-04-21 @ 22:59:26
Postat av: Emma D

Hahahaha.

2009-04-23 @ 14:15:06
URL: http://www.metrobloggen.se/emmasofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0