MC5.

Håkan Olsson är enligt tidningen Yippie Härnösands näst bäste bloggare just nu. Är detta ett sjukt skämt? Lyteskomik? Dålig smak? Eller är tidningen något stort på spåren här... Många frågor kräver många svar. Men det har vi inte tid med här. Det vi vill veta är kort sagt: Förtjänar han detta?




Tobbe Svensson
Bowlingproffs 34år
Härnösand.

Lyssna jävligt noga nu. Jag har varit i Jugoslavien under ett brinnande inbördeskrig, jag har jobbat en sen lördagsnatt på Parken, jag har fler än en gång stirrat döden i vitögat. Jag vet vad jag talar om med andra ord. Jag har aldrig sett något värre än den där bloggen. Helvetet på jorden i skrift för att uttrycka det lindrigt. Fy fan. Finge man skulle man få ge på han en smälljävel.




Mathias Åström
Matkritiker 33 år
Härnösand

En bra text för mig ska innehålla tre saker: Mat, Bakelser eller ett fiffigt recept. Inget av dessa finns i någon av texterna på barens blogg. Jag har gång på gång påpekat detta faktum men pojkjäveln lyssnar ju inte. Som mall har jag föreslagit att han ska ta en titt på informationsbladen som finns på Macdonaldsbrickorna. Där finns det allt en människa behöver veta. Hoppas att han skärper sig. Men det här säger ganska mycket om vårt samhälle i stort. Med ett fördelaktigt yttre kan man tydligen gå hur långt som helst. Det är så att man vill spy.




Patrik Westling
Pensionär 93 år
Marbella Spanien

Jadu, det här var ju inte helt okej. För jävligt kan man tycka. Ännu ett tecken på ungdomens bristande moral. Det här samhället närmar sig botten med den där jävla Håkan som kapten på skutan. Internet är ett djävulens påfund för övrigt. När jag var ung umgicks man med varandra och kunde köpa en kvarting brännvin för 50 öre. Den drack man upp bakom Ängevallen och sedan slogs man utanför lill-Konsum så att blodet forsade. Det var bättre förr. Nu verkar man ju bara sitta bakom datorn och tjattra eller vad det nu kallas. Bedrövligt. Jag säger det igen, det var bättre förr.




Niklas Wekling
Lärarinna 32 år
Stockholm

Skämtar du? Jag förstår allvarligt talat inte vad det är för fel på folk. Jag själv har skrivit in över 30 olika noveller till Aktuell Rapport genom tiderna och fått hälften publicerade så jag vet vad jag snackar om. Han skriver bara om en massa skit. Väx upp Håkan och kom tillbaka när du hamnat i en riktig tidning. Kan du vänta ett tag? Såja, jag håller på med ett korsord serru, Lyckoslantens svåra. Du vet inte vad som läggs på hus på tre bokstäver med ett A i mitten? Tak?! Ja, kanske det... Skitsamma. Olssons blogg borde landsförvisas. Har jag sagt att han är äcklig förresten? Skriv det.




Gustav Tägtström
Journalist 27 år
Stockholm

Som medmänniska kan jag bara tycka att det är sorgligt. Som yrkesman vill jag slå honom på munnen. Som vän skulle jag vilja slänga ner honom i en 3-liters fryspåse, hissa upp honom i en flaggstång och slå honom som en mexikansk pinata med en knölpåk. Om det sedan skulle ramla ut lite godis så skulle det enbart vara en bonus. Jag gillar nämligen godis. Det jag inte gillar är Barens blogg. Han borde satsa på något annat. Fan, han är ju snygg så det borde inte vålla några som helst bekymmer. Lycka till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaah!

2009-04-29 @ 17:40:14
URL: http://annakaroline.blogg.se/
Postat av: skyttek

bara bapaa baaaa I´m lovin it!!!

2009-04-29 @ 18:35:19
Postat av: Linda

right on !!!!

2009-04-29 @ 19:23:22
Postat av: Gurra

Fin bild du grävde fram!

Nästa gång du kommer till Stockholm ska jag ta med dig på en heldagsbertling som kommer att få din plånbok att gråta i flera månader.

2009-04-30 @ 00:32:01
Postat av: Håkan

Haha, jag kollade igenom telefonen och då dök den upp. För bra helt enkelt. Det ser jag framemot. Femkamp är ett måste dock, du fick fram ett par tävlingsgener igår som jag inte trodde fanns...

2009-04-30 @ 05:30:35
Postat av: Åsa

Tyvärr är Engla borta och ersatt av tonåringar som snålar med stripsen... Det var bättre förr. Maivor har också gått i Korvis-pension, du vet den som inträffar 20 år efter folkpensionen. Men den goda smaken finns kvar dock... :) Dags för barens blogg att recensera V-norrlands bästa matställen kanske?



Ha en trevlig Valborg!!

2009-04-30 @ 10:39:10
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: El bäpa

Du är ju sjuk i huvudet!

2009-04-30 @ 11:06:05
Postat av: Håkan

lugn nu Enok... Gränsen mellan sjuk och frisk är hårfin. Jag är som du vet även en balansens mästare. Dessutom fick du och din bror nu ett gemensamt mål att hacka på, det kan inte ha hänt på tjugo år.

2009-04-30 @ 15:38:14
Postat av: Jejk

Hahaha, ja vi hade riktigt bra flyt med lärarna. Brittis var väl dock inte nån fröjd hon heller?

2009-05-01 @ 16:52:20
URL: http://visomaldrigblirvuxna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HA HA HA HA HA! Du har gjort det igen Håkan! Kan inte sluta skratta här nere i soliga götlaborg. Kan inte du och Mary komma ner så skulle mitt liv bli så mycket trevligare. :) Hoppas allt är bra annars. Är du i sthlm nu?

2009-05-01 @ 20:11:24
Postat av: Åsa

2009-05-02 @ 17:15:16
URL: http://ate
Postat av: Åsa

Jag kan till nöds nöja mig med en viceVD-tjänst, men då bör månadslönen vara 6-siffrig. Hur går det där då, har Platsbanken ringt ännu?

2009-05-02 @ 17:16:26
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0