Shame on a nigga.

-Skämmes ta mig fan, var väl ett uttryck som en Robinsson-deltagare myntade för några år sedan? Det är vad jag får göra idag. Här utger man sig för att vara er nya expert och orakel i musiksvängen och det första man gör är att vilseleda er. Fick nu reda på att konserten jag hänvisade er till i förra inlägget var inspelad på 70-talet och inte i mitten av 80. Men lugn nu innan ni får för er att korsfästa mig och spotta ut ert hat mot min person, en ursäkt är redan skickad till samtliga nöjesredaktioner i Sverige. Likaså har jag beställt en moderiktig dumstrut att bära när jag nästa gång rider in i Härnösand på min åsna. Hoppas ni kan finna det i era hjärtan att förlåta mig. Jag kommer själv att ha väldigt svårt för det. Om ni nu ursäktar så ska jag gå och piska min rygg blodig med en kedja som den där förbannade albino-munken i Da Vinci koden gjorde. Det borde putsa bort lite av denna skam som ligger lagrad över min hud. Förlåt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0